Monday 10 December 2012

dah 3series baru nak start blogging, kann...

buah cempedak diluar pagar
amik galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar
kalo tak tahu tolong tunjukkan...

*budak lg ka aku ni???

slalu dengaq pantun ni masa kecik2 dulu...
motif letak pantun ni nk habaq yg aku ni budak baru blajaq..
(skali lg.....penggunaan budak yg tak berapa budak dah..).. 

umoq dah nk masok 3series baru nk blajaq ber belog...
itupon anak yg paksa suruh buat..
*alasan..padahai anak baru 5bulan kenai dunia ..hihi


apapon, slmt ber belog kpd aku...*sndiri ucap.... byk kna blajaq dr handalan2 sekalian...
by the way (cewaahhhh..nk jgk selit bhs Queen Elizabeth ni..)
 rajin2 la mai belog saya..eh, aku... hmmmm...
apsal entry ni mcm blurrr je takda sinkeronaiz?? ooo..
biasala budak baru le katakannnn..
 *tanya jwb seniri hokeyyyy*


***dh 2 hari pikiaq cari jawapan utk soklan incik bos : 
----» awat yg tiba2 nk blog?? buang tebiat?  
erkkk??.....


No comments:

Post a Comment